دردونه ها

دیگه بیشترباهمیم

1391/11/20 17:00
نویسنده : مانا
160 بازدید
اشتراک گذاری

بعدازیک سال دوندگی بالاخره کارموعوض کردم .حالادیگه چندروزتوهفته وکل تابستون تعطیلم.

تودیگه کمترمهدمیری وحتماکمترم مریض میشی میتونیم بیشترپیش هم باشیم تازه اذیتهای باباهم شایدکمترشه چون دیگه محیط کاملا زنونست.کاش ازاول رشته دبیری روانتخاب میکردم حداقل الآن 4سال بیشترسابقه خدمت داشتم.

ولی اوضاع من وباباخیلی توفیری نکرد.واسه بعضیهاپیداکردن بهانه واسه رنجوندن آدماخیلی کارسختی نیست.مخصوصااین روزاکه بیماری خاله مریم هم تحمل منوکمترکرده.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله زری
23 بهمن 91 11:55
کاش میشد چیزهایی رو که نمیتونیم تغغیر بدیم،رو بپذیریم و دیگه به یه عادت واسمون تبدیل بشن،نه اینکه هر بار که تکرار میشن یا تو یه کار ِ دیگه تجلی پیدا میکنن،باز هم به همون اندازه ما رو برنجونن اما نمیشه... من خودم که کلی دلم میخواد چیزای غیرقابل تغغیر رو بپذیرم ،با اینحال تو10% مواقع موفقم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دردونه ها می باشد