دردونه ها

شب گست به خیر!!!!!!!!!!!!!

1392/3/9 22:57
نویسنده : مانا
467 بازدید
اشتراک گذاری

ترفندهاوشعارمحمدکارگرافتادودربهمن سال87من باردارشدم.

علیرغم کلیه توصیه های کارشناسانه مبنی براینکه به کودک باتوجه به کم طاقتیش بارداری رواعلام نکنیدمن برای خلاصی ازنظرات منفی دیگران وشعاروترفندهای محمددراین خصوص خیلی ودخبربارداریموبهش دادم.

وبدین گونه بودکه خودم روبایک سری سوالات جدیدمثل چندروزدیگه نی نی میادوپس کی دیگه نی نی میاد بامن فوتبال بازی کنه و....گرفتارکردم.

شبهاهم قبل ازخواب بامحمدکلی مراسم داشتیم.درابتداحسابی شکمموبوس می کردکه البته قلقلک آوربودوتحملش سخت ولی به خاطرمحمدسعی می کردم تحمل کنم.بعدباگفتن "نی نی شب گست به خیر"یا"نی نی شب oat  به خیر"به اتاقش می رفت ولی بعد5 دقیقه برمی گشت وهمه مراحل مذکور رومجدداتکرار میکرد.

علیرغم اینکه خیلی دوسش داشت وقتی نتیجه سونوروشنیدخیلی خوشحال نشدومدام می گفت :"من داداش میخواستم"

در انتخاب اسم هم همکاری وماجراهای زیادی داشت .یکی ازاین ماجراهاکه به هتاکی کشیده شداین بود.محمدازدخترای شیفت مخالف مدرسشون اسماشونومی پرسه که شایدیه اسم قشنگ پیداکنه واوناهم که ظاهرااین پرسش روغیراخلاقی می دونستن کلی فحش وفضیحت بهش میدن.

درنهایت محمداسم فاطمه روواسه نی نی انتخاب کرده بود.ولی بابا اسمی دوست داشت که معنی صدابده .واین ازیه نوع تفکرفلسفیش که بنیادجهان روبراساس کلمه می دونست نشات می گرفت.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله زري
11 خرداد 92 22:57
شب گست چيه؟
عزيزم چه داداشي منتظر خوشگل من بوده
زنده باشن هر دوشون هميشه


سعیده مامان آندیا
12 خرداد 92 17:32
از اینکه اسم دخترا رو میپرسیده خیلی خوشم اومد
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دردونه ها می باشد