دردونه ها

دسته گلای نی نی

1391/11/20 16:32
نویسنده : مانا
158 بازدید
اشتراک گذاری

می گن بچه روخدابزرگ میکنه،آدم که فکرشومی کنه چطوربچه باوجوداین همه بیماریهاوکارای خطرناک بزرگ میشه به این حرف قدیمیا میرسه.

الآن خیلی ازدسته گلایی که آب دادی یادم نیست چندتاشونومینویسم بقیه روهروقت یادم اومداضافه می کنم گلم.

یه مدت یادگرفته بودی کشوهای کمدتوکمی بیرون  می کشیدی وازشون به عنوان پله استفاده می کردی واین کشف جدیدت کاردستمون داد.

یه بعدازظهرمن وباباتواتاقت نشسته بودیم یهویه اتفاق وحشتناک افتاد.کمدت چپ شدروت وتواون زیر موندی.من که تصورکردم الـآن دورازجونت له شدی قدرت حرکت کردن نداشتم وبه بابات التماس می کردم کمدروبلندکنه.چشماموبستم تابدن بیجونتونبینم.درکمال تعجب دیدم توقسمت بازکمدجاشده بودی.شیشه 5میلی دودی کمدت به ذرات میلی متری تبدیل شده بودوازکف پاهای بابا خون جریا داشت وفرشورنگ می کردولی توبه صورتی معجزه آساحتی یه خراش هم برنداشته بودی.

یه روزم ازطبقات کمددیواری بالا کشیدی وگواهینامه منوباقیچی به قطعات میلی متری برش زدی وتمام صفحات شناسنامم روهم خط خطی کردی.

نمی دونم چراهمیشه وسطای غذاخوردن پی پی می کردی.شایداینجوری می خواستی من تناسب اندامم حفظ شه غافل ازاینکه من که دیگه نمیتونستم به غذاخوردن ادامه بدم کمی بعدباکلی هله هوله خودموسیر می کردم.

خریدکردن باهات خیلی باحال بودهمش ازاینوربه اونورمی دوییدی 

بقیشو بعدامی نویسم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله زری
23 بهمن 91 10:32
بچه های رو خدا نگه میداره به خدا
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دردونه ها می باشد